I will never try to be somebody else.

Åh. Jag har haft en såndär Veronica-dag idag. Inte egentligen. För en Veronica-dag borde kännetecknas av myshäng och te i hennes lägenhet. Men jag har ändå haft det för vi har pratat igenom PG. Tider och låtar inför konserterna och sånt. Och sen har jag fått sitta med då hon hade sin elev och det är så inspirerande att se andra jobba. Jag känner att jag fick ut massor av det!

Imorgon ska jag ha min elev och en ny elev! Det kommer verkligen bli jätteroligt, då jag faktiskt hunnit förebereda mig ordentligt. Åh. Jag har skrivit ner ackord till säkert fem övningar så jag kan läsa vad jag ska spela och jag har plockat fram glädjen! :D

Ikväll är jag ledig. Igår rensade jag bilder och ikväll är jag. Ledig. Åh, vad jag ska vara ledig också. Jag ska se på vem vet mest och pimpla en kopp te. Jag har längtat efter den här dagen så länge. Den här dagen då jag känner att jag kommer tillbaka. Stressen får släppa bäst den vill nu för jag är tillbaka. Och jag längtar till onsdag kväll då jag får åka och rida igen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback