"Would have cut it myself if I knew men could climb hair..."

Jag bloggar. okej, okej! Jag vet att jag försummat er få läsare under en alldeles för lång tid, men jag ska försöka bättra mig. Ha! Där ljög jag. Jag kommer förmodligen inte göra nån större ansträngning för att blogga mer.

I alla fall. Solen har värmt min själ i flera dagar nu. Trodde aldrig jag skulle gå barbent igen, men fyra dagar har gått utan nåt på benen, bara kjol och shorts.
Ikväll har vi vår konsert med afrosångarna. Jag ska köra, sjunga och prata. Det blir kul. Jättekul! Och vi kommer rocka kåren! Fast jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Alltid detta problem. Och nu är tiden då jag borde kolla vad jag ska ha på mig, men jag fick ett sånt plötsligt magont. Har aldrig fått det på det här sättet förut. Så nu sitter jag och tar igen mig en stund i soffan efter att ha legat på golvet och kvidit en stund. Och nej, det är inte mensvärk.

Jag vet inte vad du vill ha riktigt michaela. Önskemål?



Maria Clauss (är inte så självgod som det ser ut...)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback