When I come around.

Okej! Jag chockstartar mitt nya bloggliv (här är det inte beach 2010, utan blogg 2010 som gäller!).

Konserten gick bra! Tack och bock för att jag får vara en del av denna fantastiska grupp människor! Bilder får vi kanske se om ett tag. Peter fotade. Känns jättekonstigt att ha varit på en konsert och inte fotat själv. De senaste konserterna har jag ju t o m blivit tillfrågad att fota på. Anyways. Jag är supernöjd med hela grejen och faktiskt så sjöng jag bra. Eller jag tyckte åtminstone det. Jag vet att jag inte är "bäst" i vår grupp och jag har inte den fina klangen som berör folk, men jag är nöjd.
Och Philip sa att min röst skulle passa på Broadway. Jag trodde jag förstod, men det gjorde jag nog inte. Men jag blir glad ändå. För han skulle ju inte säga att jag passar nånstans jag inte passar, eller ja. förvirrande, men jag blev glad!


Grillpremiär!


The Disslers!


Grillägaren.


Jag övade på att göra pussmun utan veck på överläppen... Värt?


Soundcheck idag! SveMi!


Soundcheck!


Soundcheck!


Soundcheck!


Ljudteknikerna hade konsert i studio C precis efter våran konsert. Grymt ös!=)

Sådärja! Både text och bilder. INTE DÅLIGT!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback