I'm gonna keep on hoping.

Jag har just haft 8 fina människor på besök. Det var underbart! Jag hade städat och bakat och de kom hit och förgyllde min eftermiddag. Det är så enkelt att leva när man får en sån påfyllning av härliga människor!

Tänkte bjuda på bilder från veckan (veckorna) som gått. För kameran har varit med då och då faktiskt=)


Veronicas arm efter musikhistorian förra veckan. Jag kanske skulle börja göra blyertsteckningar?


Pappa var här för två veckor sen och hade med sig denna. Så nu behöver jag inte glasögon för att se TV längre!


Pite Gospel hade konsert i strömnäskyrkan och det gick toppen!:D



Var på gospelkonsert i Djupvikskyrkan i måndags. Philips bandpose knäcker!




Veronica hjälpte till att läsa recept och rulla kakkorvar. Kanske skulle vi starta eget matprogram? Jag verkar ju ändå vara släkt med Mat-Tina liksom!


Och detta är då dagen efter fotosessionen med Jenny. Därför ger jag er: Gårdagens smink och gårdagens frisyr fast utsläppt. Gött att man är så fräsh liksom;)

Nu ska jag nog göra nåt utanför min lägenhet. Som jag för övrigt trivs rätt bra i idag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback