This is the life.


Jaha, här återvänder vi rubriker. Lustigt det där. Men jag ändrar inte för det. Jag är på tok för obrydd. Livet rullar på bra. Jag har fotat en del konserter senaste tiden och den senaste var interpretationskonsert i Studio C. Och igår gosplade vi på en gudstjänst i Djupviks. Det var superkul!:D Och på kvällen fick jag mig en promenad med såpbubbelbålande och fotande. Jag gillar det. Jag gillar att fota. åh. Jag gillar livet.


Interpretationskonsert-Therese


Interpretationskonsert-Josefin


Innan gospelkonsert-väntar ut regnet.


Veronica<3



Reverb!:D


utescenen.


Ljuuud.

Jaha. Där tyckte blogg.se inte att jag skulle ladda upp fler bilder. Ni får väl se resten en annan dag då. Ett bubbligt inlägg utlovas!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback