Shake your booty!

En helt obeskrivlig helg egentligen. Jag började i fredags med att släppa alla hämningar gentemot nytt folk. Jag bestämde mig för att vara en öppen, glad och kul person hela helgen och det har jag varit. Eller åtminstone känt mig som.
Hemvändarfesten har varit intensiv och nu har de åkt. Skönt. Jag ska sova i min lägenhet inatt. Kan det vara så att det ska bli bra? Ja. Men det har varit sjukt fint att jag fått sova på andra ställen de senaste nätterna, för det hade seriöst inte gått i den ljudnivån som var här.

Och på tal om ljud har jag skaffat mig nya bekantskaper. Jag är helt enkelt social. Den här morgonen somnade jag klockan 7, efter en tokig idé om att sova på gräsmattan utanför mitt hus. Haha! Jag älskar när jag vågar vara såhär spontan. Jag var inte med ett gäng i helgen, jag var med flera. Och hedersomnämnande kan väl vara Madde som lyste upp både fredag och lördag med glad dans och leenden. Samt Elin som också lärt mig nya dansmoves och Philip, vars soffa jag sov på första natten. Sebastian för lånet av sängplats de andra två nätterna. Veronica och Therese för middagen igår. Evelina för att hon var så sjukligt snygg hela helgen... Listan kan göras riktigt lång den här gången, för det är ingen gräns på alla tusen människor (japp, ni gissade rätt, överdrift) jag träffat i helgen. Underbart.

Ibland är man ju bara på sånt humör och jag har haft Happy Feet sen i fredags. :D

Gott liv!


Detta är från bad vid byske havsbad förra året. eller förrförra blir det väl. Kallt. Och beviset på mina magrutor och lite mer tränade kropp. Fint. Det satsar vi på till i sommar va?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback