I was there for you and you were there for me.

Och uppsatsen är inlämnad och klar. Skönt säger jag. Och ångrar litegranna att jag inte gjorde det tidigare och mer ordentligt. Det hade varit kul. Nu håller vi tummarna för godkänt också.
Är det inte ett annat typsnitt det här än vad det varit förut? Hmm.. Jag kanske bara är skadad av alla dessa tusen (okej, överdrift) affischer.
Anyways. Sol, festival på bakgården och om en halvtimme flyr jag fältet och hönger med två toppen-danstjejer! Och inatt sover jag nånstans där det inte låter som fest. Det här blir fint!

Tänkte bjuda på min affischer jag gjort denna termin i en sammaställning. Jag vet att de inte är värsta bra, men jag lär mig. Håll tillgodo!








Ha! Jag är bäst! Såg att knappen för bilder var borta och då kopade jag texten och klickade in mig på att skapa nytt inlägg igen och vips, så var det det vanliga typsnittet igen!:D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback