Come as you are.

Idag är en SJUKT solig dag. Och alla dagar känns som helgdagar nu. Det enda som är kvar är musikhistorian och Djemben. Få ihop ca 35 timmar på uppsatsen innan fredag. Nån som tror att jag lyckas?

Jag låg iaf ute 4 timmar på dagen idag och sen ett par till på eftermiddagen. Jobba på brännan så att säga. Fick mycket trevligt sällskap av Elin på dagen och sen var det muhiplugg med Veronica, vilket alltid är trevligt! En glass fick vi in mitt på dagen också. Och smoothieingredienser.

Jag är verkligen inte sugen på mat när det är såhär varmt. Jag blir inte hungrig och om jag prompt ska äta så vill jag ha KALL mat. Men jag äter ändå. Både lunch och middag, för annars orkar man inte. Idag blev det soppa, och jag har kommit på att jag är en hejjare på soppor. Tänkte bjuda på ett urval av mina favoritkreationer.


Gulaschsoppa.


Linssoppa med sambal

Potatis-morot-blandade bönor-soppa. Finna ingen bild på och tro mig. Ni vill inte se!

Och dagens! Också utan bild.
Potatis-morot-purjolök-soppa.

Och det blir alltid asgott. Tack pappa för denna talangen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback