'Cause I can be your bunny...

Okej. så jag har spelat in sång för första gången idag. Det var kanske en av de mest avslappnade grejerna jag gjort där någon ändå försökt forma min röst. Jag kände mig helt öppen för förslag och testade och fick feedback och det var så otroligt roligt!
Nu kommer ett inlägg som låter sjukt självgott, men såhär är det, att jag behöver det litegrann, så läs för all del inte om du inte vill!

Jag fick till exempel höra ord som: "Bra engelska!" "Jag hör direkt att det här kan bli bra." "Bra jobbat!" "Precis så!" "Jag vet att du kan bättre, så vi tar det igen." "Skitbra!" "Du har en riktig studioröst." "Men vad kul det här är!" "Det där var ju enkelt." "Synd att du inte är här hela sommaren." "Kan du tänka dig att stanna några dagar extra?" "Det finns många fler låtar som vi kan spela in!"

Ah! Vilken vändning mitt liv har tagit!:D Och en hel massa kramar till Veronica som tog sig den lilla tid det tar att skicka ett lycka till-sms till mig. Hon är bra fin, den människan!

<3

Kommentarer
Postat av: Verran

Tihi, du me..är fin! Förstod att det skulle gå bra för dig ;)

2010-05-27 @ 00:14:04
Postat av: Alina

HÄRLIGT JOBBAT! Jag hörde dig dagen innan återträffen på Solvik (när du gick i ettan). Vi var och lyssnade på er masterclass i kapellet och du sjöng en låt som du tyckte att du "hade problem med". Och jag flög nästan av bänken för att det var så BRA! Så heja dig och sjungsjungsjung!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback