Almost like a lady.

Salem al Fakir-It's True

Jag har städat, övat med Veronica för ikväll (redovisning om 90-talets musikaliska historia), ätit, duschat och snart kommer Evelina hit. Ikväll är det musikhistoria på schemat och efter det ska jag fota R'n'Biff i Studio C.
Jag vet inte om det beror på att sista uppgiften för terminen avklaras idag och sista lektionen på fredag, eller om det är vårvädret, men jag är så glad att vara just här där jag är just nu.

Jag kom till och med ihåg att gratta min fina syster på födelsedagen imorse! Och jag tackade mamma på mors dag i söndags morse klockan 5.30. Enda problemet är bara att det är mors dag på söndag, och inte i söndags. Aja, jag kom i alla fall ihåg. Eller gjorde jag det? Kan kanske hända att jag blev påmind om det.

Och imorrn är det studio halva dagen som gäller! Ska bli himla roligt, men jag är riktigt nervös. Tänk om jag gör bort mig totalt? Fast varför skulle jag? Jag kan sjunga, jag är inte rädd!

Anyways. Nu när jag slutat städa har solen tittat fram också. Är jag tjejen med flow, eller är jag? Till och med flöde i fraserna har jag nuförtiden! Yeay!

Kram!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback