Gravity can't forget to pull me back to the ground again.

Nu go' vänner startas en till blogg upp. Man kan tro att jag är världserfaren av att blogga, men nej, det skulle jag inte säga. Jag har ju bara bloggat sen lunartiden, och där blev jag väl medlem typ.. 2000? Nåt sånt. Sen dess har jag haft miniturbo.blogspot.com och den här, hiddenpart.blogg.se. miniturbobloggen föll mest för att jag inte ville vara kvar på blogspot.com, men här trivs jag bra. Nu ska jag emellertid börja blogga i PR-syfte för skolan! Ska bli spännande. För första gången ha ett riktigt mål med bloggandet.
Där kommer ni kunna läsa om vad som händer och sker i mitt skolliv, starting tomorrow. Jag ska försöka skriva på ett intressant sätt och (gud, hjälp mig orka) lägga upp lite bilder så ofta som möjligt. Ett fast inslag ska finnas med varje vecka, men mer om det i första inlägget imorrn. (Jag känner mig lite som Emanuel nu, gör bloggen till ett projekt:D)

Adressen som ni ska smurfa in på imorrn är i alla fall:
http://www.studentliv.org/index.php?resolution=high

Ha det riktigt gott. Duktiga Maria ska nu öva lite piano innan det förhoppningsvis kommer lite kladdkakesugna vänner på besök. Ingen har svarat på inbjudan så det blir spännande att se om det kommer nån=)

<3

Kommentarer
Postat av: Alina

Tack! :)

Trivdes du på hotellet i Hammersmith då? hehe

Vad kul att blogga "som ett jobb". Skulle jag också vilja. Tänkte bara vänta på att min blogg blir stor nog. hehe

Postat av: ZarahLinnea

Läste din nya blogg.

Keep up the good work! :)

2010-03-25 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback