This is the dawning of the rest of our lives.

Jaja. okej. jag skriver och annonserar om det på facebook. 54 personer verkar tycka det är värt att klicka på länken. Nog tjatat om min statistik. Jags är bara så chockad.

Idag har jag, förutom att längta till den 5 juli, varit i stallet i 10,5 timmar. Släppt vilddjuren på stäppen. Eller nej. på bete. Lyckans lycka lyste i deras ögon när de förstod vad som komma skulle. Åh. Jag önskar jag hade den känslan. Eller ja. Det har man ju men i mindre portioner.
Vi har i alla fall mockat och släppt ut dom och grillat osv. Mysigt. Sommaravslutning för hela slanten. Imorrn är det hästfritt eftersom hästarna är ute och jag hoppas verkligen på sol.

Vill att det ska bli varmt i vattnet också så man kan bada. Vore najs!



Förra sommaren i rassa...
Foto: Cecilia Lundmark

<3

Kommentarer
Postat av: jenny,

det blir ingen piteåstad i sommar? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback