There's many things I wish I didn't do.

Det är nog inte sunt att bli så nöjd med sig själv som jag blev igår. Jag kände verkligen vilken utveckling jag gjort. Inte nog med att jag hade en spetströja med en snygg svart bh på mig ute på krogen och att jag hade sminkat ögonen så mycket att det satt kvar imorse, jag var också sjukt närvarande. Jag var inte ute efter mer än att ha kul och vara snygg och hej, jag hade kul och var snygg. Men åter till varför jag är nöjd. haha.

Stod och dansade i blinket (som förövrigt gör mig lite illamående) på Challenges dansgolv med Veronica, Michaela, Johan, Andreas och Erik och hade kul! Då plötsligt känner jag hur något nuddar min rumpa. Misstag tänker jag, men nej. Killen nyper tag (AJ!) och håller kvar, medan han går förbi, så jag vänder mig mot honom och säger (över Eriks axel): "Vad faan håller du på med?", med min allra coolaste och mest dissande stämma. Och ja, det är så töntigt att jag är nöjd, men jag var så sjukt cool.
Stackarn trodde jag var hans kompis som han skulle ge ett tjuvnyp. Inte för att jag förstår varför man gör sånt på krogen, men i alla fall. Han bad om ursäkt i ett flertal minuter till både mig och erik och senare när vi skulle gå kom han fram och bad om ursäkt flera gånger till. Haha, skämmas ska man allt!

Det var allt som allt en riktigt lugn kväll som avslutades med den kanske godaste maxmåltiden jag ätit. Mumma! Idag blir det att ta tag i städningen som gäller. Rev ut nästan hela garderoben igår i letandet efter den svarta bh'n. Den låg i strumplådan...

Egokavalkad:




Underfransarna!

<3

Kommentarer
Postat av: verran

Mmmmmmumms säger jag bara, både till dig och det underbara maxmålet dreglar

2010-06-06 @ 15:53:08
Postat av: Lovisa

Vad fin du är! :)



Kram på dig

2010-06-06 @ 20:12:37
Postat av: Alina

Mycket snygg tjej! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback