Just a little less needy.

Så har man sett prinsessbröllopet. Jag so inte bryr mig. Men det är som med allt annat på TV. Man tittar i början, sen vill man ju se hur det slutar. Sen drömmer jag mig förstås bort i vackra klänningar om den bal jag nån gång ska gå på. Nån gång mina vänner, ska jag gå på bal. Jag vill. En gul klänning ska jag ha. Med öppen rygg.

I alla fall. Egentligen funderar jag mest på en sak: När jag kollar min statistik på blogg.se så är antal sidvisningar nästan ALLTID det dubbla mot antal unika träffar. Vad beror detta på? För jag har svårt att tro att alla som läser min blogg kollar två gånger per dag.

Jag ska i alla fall stolt berätta att under dagen har 31 unika personer läst min blogg. Bra jobbat hörrni! Undrar just hur många av er jag känner. Kanske alla? Kanske 5? Anyways. Rätt bra för en ganska dålig hobbyblogg!

Pappa fyller år idag och huset är fullt av barn och vuxna och de flesta sitter klistrade framför böllopet på TVn som en svenssonfamilj gör framför Kalle på julafton. Otroligt. Vi åt, kollade bröllop, åt söt-fika, kollade bröllop.

Imorrn ska jag ta hand om ett läget i ett par timmar. Mysigt! På måndag ska jag hänga med världens bästa Karlsson och Carlsson och på tisdag är det självaste Michaela Stridbeck som ska få avnjuta en dag med fröken Clauss.

Let's make this summer, the best summer of all times!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback