I've got, some news for you.

Landade på 58 unika besökare igår. Det är nog rekord skulle jag tro. Kul! Och över 110 sidvisningar! Anyways. Kul att ni läser. Hoppas ni finner det intressant eller givande på något sätt.

Idag har jag jobbat på ett av ridlägren med de små barnen. Åh, så kul det var! Vi har löshoppat och ridit ut och pysslat. Det är ju det här jag vill göra. Eller? Jag fick i alla fall mersmak och trots att man får säga till på skarpen nån gång så är det för det mesta väldigt lugnt. Barnen är snälla och ponnyerna ännu snällare. Och så fick jag rida ut på fina Fantastica. Guldklimpen!
Jag vill joba med dom där knattarna. Det är kul att höra sitt namn från 7 olika munnar samtidigt: "Maria, kan du hjälpa mig?" "Maria, jag får inte upp sadeln!" "Maria, han tar upp huvudet när jag försöker få in bettet." "Maria, jag vill också ha hjälp!" "Maria, Jag med!" "Maria, jag är klar." "Maria, ska vi gå?" och så den idag stundtals förekommande frasen, riktad till mig: "Camilla, kan du komma hit?". Haha, charmigt är vad det är!

Imorse vaknade jag med uppsvullna ögon. Har kliat hela natten. Det är nåt i min säng jag är allergisk mot, så nu har jag fått nog. Slängde ut duntäcket och dunkudden och prydnadssyntetkuddarna och ersatte med annat och så har jag satt i nya lakan. Sådärja, nu blir vi fräsha i ansiktet! Man ka ju inte se ut som ett monster!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback