Don't stop, never give up.

Hej alla tappade läsare. Förlåt. Jag har kommit hem och hemma har jag sommarsaker för mig. Tänkte ge er en liten lista på saker som bevisar att sommaren är här:

1, Händerna tar minst 10 minuter att tvätta bort hästlukten från.
2, Ridsår...
3, Träningsvärk
4, Domaruppdrag (och nej, jag kan inte, men som Åsa så fint formulerade sig: "Du har ju ridit så jävla många år nu, klart du kan det där!")
5, Andra uppdrag ("Jag skulle gärna, men du är den enda som har ridbyxor. Visa hur man hoppar upp, och fanan och saxen. Det fixar du")
6, Hemmalagad mat. Pappa och mamma-lagad.
7, Duscha varje dag.
8, TV på kvällarna.
9, Dator på nätterna.
10, Frukost i solen.

Ja. Så jag har altså varit hemma sen i tisdags och hunnit rida 3 dagar. Viola och Laura igår och i förrgår och Leo idag. Det har ändå gått rätt bra, men min sits är ju å skogen! Tur att de ropar åt mig och visar hur jag ska vara och tänka. Sitsträning nån dag med Jossan. Hoppas verkligen på det!



Nu är det tacos. Nomnomnomnom!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback