Another day in paradise.

Jaha. Då var Ankars ett par stycken betydelsefulla kvinnor fattigare. Vad gör man? Jag känner lite i ögonen och halsen att jag vill gråta, men jag kan inte. För jag har det ändå väldigt bra. Det är så fantastiskt skönt och tryggt att veta att vi ses till hösten och ska få spendera ett helt år till tillsammans. Det här är kanske det bästa med att folkis är över. Folkis är kul, men flyktigt. Det här är mindre likt en sommarromans, mer likt ett förhållande.

Idag ska jag in i studion igen. Tredje av tre låtar idag. Lite trist. Av den här anledningen öbskar jag att jag varit kvar hela sommaren. Jag vill spela in fler låtar. Det är ju rena lyxen så som jag har det nu. Jag kommer dit. Låtarna finns, idéerna finns. Jag sjunger och några dagar senare får jag höra en mix. LYX!



<3

Kommentarer
Postat av: Z

Bra att du trivs! :)

2010-06-12 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback