Now what, your jaw has dropped.

Att bo hemma har helt klart sina fördelar. Men det har sina nackdelar också. Just nu vill jag bara vara för mig själv. Rå om mig själv. Ensamtid! Och ni som känner mig vet, att det är inte ofta jag känner så.

Men nu är det bara 23 dagar kvar hemma, varav 14 arbetsdagar. Vi kan väl säga att jag längtar en smula.

Anyways. Idag är en jobbdag. Ska nog försöka pilla min sista söndag till att bli en lördag, så har jag mer svängrum att lyckas träffa Mariah. Det vore fint. Riktigt fint.

Och förövrigt tror jag att jag lagade W igår. Det ska klick och nu funkar den alla gånger! Bara detta himla oäkta indos kvar nu då. HAHAHAHA. W var visst inte fixad. Haha!:P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback