Men jag kommer ihåg alla dagar med dig.

Zarah, Jag gillar DIG skarpt!

Emelie, kan vi inte ses nån dag? Snälla?

Therése, du och jag på ett fik eller så? Och ja, det var mysigt!:D

Veronica, jag saknar dig med finaste du! Men snartsnartsnart (om ca 25 dagar) ses vi om allt går som det ska!

Och förutom det så jag har jag skypat ohyggligt mycket det senaste dygnet. Med all rätt. Jag saknar Erik. Och vi började skypa innan middagen igår. Sen åkte jag, mor och far ner till hamnen och åt på Kroken och gick på gästbryggan och åt glass. Sen skypade vi igen. Somnade så. När jag vaknade skypade vi igen och sen åt jag frukost. Sen hade vi en lunchdejt över skype och sen gick jag till jobbet. Sen loggade jag in på skype när jag kom hem och då ringde Erik. Så. Vi har nästan skypat i ett dygn. Det får vara så.

Jag gillar datorer. Och vad de kan göra. Det är så fantastiskt. Men jag gillar INTE filmhyrningsdatorerna på jobbet. Det är felfelfel nånstans. Och varje gång man kompenserar för felet så blir det fel igen. Och igen. Och igen. Och igen! Och jag blir TOKIG! Snälla ordinarie. Kom tillbaka, så jag slipper vara förståndig. I övrigt går det bra. Fin folk och så. Jag jobbar arslet av mig. 25 dagar kvar. Jag skulle inte tjata.

Nu har det snart gått en halvtimme. Sista dagen med Hexident. Det är nästan över nu. Känns nästan bra. Hoppas det håller sig såhär nu. Jag VILL inte tandläkare.

Puss!

<3

Kommentarer
Postat av: Therése

jag finns tillgänglig måndag tisdag onsdag =)

Postat av: Zarah

Ohh, mitt namn står i din blogg. Häftigt! 8) :P

Du är inte så pjåkig du heller ska jag tala om för dig. ;) :)

2010-07-24 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback