Let the whole world see.

Jag bloggar i regnet. Inomhusifrån i alla fall. Men jag har varit ute och njutit av det också. Gick en långpromenad med mig själv. Emelie gav mig inspirationen till det. Vi pratade om att man blir en gladare människa om man rör sig lite varje dag och jag kom på nu idag att det är egentligen inte så jobbigt att promenera en bit varje dag. Om jag gör det nu i tre veckor (20 dagar faktiskt) så är jag väl fit for fight när jag och Erik ska springa! Jag hoppas på det i alla fall.

Sorterat i Stockholm. Jag är så glad att det inte ska till Piteå för då hade det vart tvunget att åka via Ånge. Och som vi alla vet, så fastnar paket i Ånge. Och det vill vi inte. Ni får veta på onsdag vad det är jag väntar på. Och ni som vet: "schhh!".
Hoppeligen får jag hämta ut det på jobbet imorrn!

Riktigt seg dag idag för övrigt. Skypade med  Erik (inatt) imorse och sen såg jag på TV tills jag tog min promenad. Intressant? Nej, jag vet. Men imorrn är det jobb igen som gäller. Och ledighet på lördag. Ja. Ledig!

<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

gillar designen sötnos <3

Postat av: Ann

Hej Maria, kul att du läser min blogg =)



Jag använder ett 18-125 från Sigma just nu när vi plåtar, men jag hoppas kunna köpa ett nytt inomkort :)

2010-07-31 @ 08:42:49
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ann

Mmh ett 70-200 vore inte dumt, eller ett 70-300 t.om. För porträtt fotografering har jag funderat på ett fast 50, tror att det kan vara grymt =)



Fotograferar du mycket?

2010-07-31 @ 13:26:35
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback