Everyday's a miracle.

Och ni skulle se mina bröst. Stora och runda. Den du, Verry! Men det lär väl lägga sig lagom tills vi ses;) Nog om dom.

Munvärken går väl åt rätt håll. Jag har mixat maten ikväll och under min matrast på jobbet pillade jag och mosade och skar tills man inte ens såg att det var mat jag åt. Det tog en halvtimme, men det var det nog värt. Jag stänger inte munnen, jag äppnar den inte stort heller. Jag lever i ett konstant 4 mm öppet-läge. Nu vet ni.

31 dagar kvar nu. Jag kryssar varje dag. Tjipp och kalas på mig!

Och jag ringde till
Karln min idag. Bara för att jag tycker om honom och för att jag får. Och han svarade. Trots att han såg på film. Nomnomnomnom.

Och Evelina. Du är fin. Jag kom bara att tänka på det nu.

Vilket blaj-bloggande. Jag antar att det är för din skull michaela. Det är du som brukar uppskatta sånt. Och nu är det ju lite regnigare så nu kanske du t o m läser min blogg=)

Och på tal om varje dag så längtar jag tills jag ska få träffa Mariah igen. I Augusti. Har du pratat med kakan?

GodNatt, jag öppnar imorrn!

<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tittar in varje dag. Man vill ju veta hur du har det :) Kram på dej!

2010-07-18 @ 11:16:59
Postat av: verran

Vad är det jag läser om bröst! Synd att jag inte hinner se! hihihihi

2010-07-22 @ 01:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback