Verksamhetsberättelse 2009.

Så. Jag hade tänkt skriva verksamhetsberättelse för 2009. Inte så lång som den brukar bli.

Det började med att Lars kom hit till Ösmo för första gången. Han gjorde ett fnt intryck på alla. Vi var i stallet och jag red Fantastica och Farao.
Och angående hårfärg, som brukar öppna mina årsredogörelser, så var årets startförg samma som slutfärgen.
Sen började skolan med alla spelningar igen. Gick nog bra. Slutade terminen med en turné som var lika tung som den förra, fast av annan anledning. Åkte hem under första helgen på turnén och torsdagen efter det fanns inte Farao mer.
Sökte musikhögskolan under våren. Gick bra. Kom in. Tackade ja. Lars skulle gå på Framnäs. Skönt att hamna i samma stad.
Sommaren var först hem, sen skellefteå hos Lars i två veckor och sen jobb på Ica. Den 9 augusti var min sista jobbdag. Lars kom hit på kvällen och den 10 åkte vi till London och hade den finaste resan. Madame tussauds, Stomp, London Eye, promenader och massa egentid för bara oss.
Sen flyttade jag till Pite och började musikhögskolan. Cyklade till Framnäs var och varannan dag. Sen hade jag praktik..

Jag önskar att jag inte hade så mycket ångest för det här kommande året. Jag önskar att november 2009 aldrig kommit. Jag ursäktar den dåliga versamhetsberättelsen 2009. Jag hittar inte härifrån.

<3

Kommentarer
Postat av: evelina

Ingen ångest, vi får ta hand om varandra ordentligt så ska du se att vi fixar det här! Puss

Postat av: Alina

Kram!

2010-01-10 @ 13:58:47
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback