Tell me it will be here tonight.

Okej, Evelina. Jag ska inte skriva om hästar idag.

Igår hade vi en bastu/fika kaka och te-kväll. Kändes så skönt att få hänga utan krav. Så tack och tack igen för igår, tjejer!

Ni hörde rätt, jag hänger med flera tjejer! Vilket egentligen inte är konstigt alls, men de vänner jag har kvar från hemma är väl egentligen mest killar? Aja, sak samma. Jag gillar min tjejer. De är bra.

Idag har jag försökt tvinga ut folk på promenad, utan att lyckas. Gick iaf till skolan med Kristoffer och kom då på att jag lika gärna kunde gå förbi Sture och kolla den däringa blanketten om Djembe-kursen. Sagt och gjort, nu har jag ansökt till den, så får vi väl se om jag kommer med.

Aaanyways. Jag kan inte lyssna på ljudexemplen på fronter, min dator vill inte det. Men lika glad för det är jag, för jag lär nog få omtenta både gehör och satsläran. I don't mind it, I don't mind at all. Jag verkar bra på att ljuga iaf.

Nu kan jag tycka att postis borde dykt upp och lämnat en avi i min brevlåda. Antingen var han tidig eller så är han väldigt sen. Det ligger inget i min låda (och inte i de andras heller...).



(jag skrev inte, det är en bild!!!:D)

<3

Kommentarer
Postat av: evelina

Woho, keep up the good work!

(och en bild är okej. Helt okej)



Jag vill bara förtydliga att jag inte är någon slags hästfascist som vill äta upp dom stackars liven, nej, jag tycker att hästar är vackra och ståtliga djur. MEN - MAN - VILL - INTE - LÄSA - OM - RIDNING - I - HUNDRA - DAGAR.

Postat av: Lina

Tack själv för igår - det var jättemysigt och jag gillar också er tjejer : )

2010-01-13 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback