Let's take a long walk around the park after dark.


Systrarna Dissler.


Garpur.


Erhm, skum historia:
Jag var ute med Jenny i ponnyhagen och fotade och så hade vi bytt kamera för att testa och så börjar det pipa (lät som när en lastbil backar). Jenny trodde att det var kameran först och vi skrattade lite och fortsatte fota. Efter några minuter hör man blåljusbilar som kör en bit bort. Vanligt sirenljud och korsningsljud, ni vet. Jenny går bort till sin väska för att byta filter på kameran och när hon kommer tillbaka slår det mig att det fortfarande piper. Frågar Jenny vad det är som tjuter och hon vet inte. Vi känner oss klara och går mot stallet och där står två brandbilar. Pipet var larmet. Pinsamt. Tog oss typ 5 minuter att fatta, tänk om det varit nåt på riktigt. Usch. Så står vi där med några andra tjejer i stallet och så kommer sista brandmannen ut från cafeteria-delen och säger att allt är okej. Då tittar jag dit och vad ser jag? Han har bara MJUKISBYXOR. Inte sånna brandsäkra som de andra hade. TÄNK om det faktiskt varit nåt då? Nej. Jag ska ifrågasätta saker oftare. Som skumma pip som inte slutar.


Detta är Sir William, stjärnan häruppe.


Caspar. Den första hästen jag red på PRK.

<3

Kommentarer
Postat av: Alina

Är det Kristoffer man ser i mitten av syrrorna? :D

Fin-Veronica! <3

Postat av: Maria

javisst!:P han kom som med på ett hörn:P

2010-01-23 @ 19:15:56
URL: http://hiddenpart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback