Bad-dag.

Jag borde kanske hoppat på fest-erbjudandet, men helt ärligt så känner jag inte alls för det. Eller en del av mig gör det, men den andra delen frågar sig hur i hela friden jag skulle kunna vara social och snygg en kväll som denna? Den andra delen vann.

Idag har jag städat. Det blev rent. Bra va? Jag är så sjukt bra på att städa. Eller? Kanske inte eftersom jag så sällan gör det. Men när jag gör det blir det ju rent, så det borde tyda på nåt iaf.

Jag behöver ahmburgare så jag längtar en del tills Veronica kommer tillbaka så vi kan gå på Big Boy. Jag vet inte varför. Jag tror jag äter för mycket hela tiden nu. Mat. Mat. Mat. Godis är liksom inte lika bra. Jag behöver mat. Och liiite bättre tv-program. Och kanske göra ett samtal till tele2. Börjar bli dags...

Imorgon hoppas jag på lite bastu och kanske lite mer utomhur än idag. Det vore bra med frisk luft. Luft. Luft. Och igår var jag på jazz-konsert. Och tidigare på dagen scattade jag. Vad händer med mig? I'm fakin' a smile with a coffee to go.

Gårdagens jazz-konsert. Först elever från Framnäs och därefter "The Bjärv encounters".











<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback