Tell me do you love me now?

Sitter i Jazz/Rock-sofforna. Det sitter äldre studerande i soffan brevid. Jag lyssnar på min trum-läxa. Jag ska bli skitbra! Jag kände glädje idag. Jag återupplevde känslan av total perfektion från jazzfestivalen i sommras, igår. Jag var helt nerbruten natten till igår. Jag har ätit hamburgare på Big Boy i stan. Jag måste ringa lite samtal. Jag bygger finfina murar. Jag kanske blir klippt idag. Jag är jättenervös. Men det kommer gå bra. Kanske. Ska inte handla idag i alla fall. Orkar inte. Jag har skrivit sjukt många JAG idag. Det skiter jag i. Det här är JAG's blogg.
Får inte ge blod längre heller. De säger att de plågar mig. Men jag tycker inte det. Men om det inte går att sticka så är det väl jag som slösar deras tid mer än dom som plågar mig. Nog att det gör ont en stund när de rör om med nålen i ådran och några dagar efteråt, men sen FÅR man ju inte ge på tre månader. Och prcentuellt sett är det inte så lång stund man har ont. Men som sagt. Det är bättre att de slipper kämpa med att sticka. Om de bara inte bad om ursäkt.



Fint! ses imorrn!

<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

nice pics, darling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback