You're for real and not pretend.

Tycker ni jag bloggar mycket?
Det tycker jag med. Men här kommer en förklaring. I vanliga fall (dvs, under terminerna) bor jag ju numera med min fantastiska sambo Erik och samtalar. Vi pratar och konverserar varje dag, om allt möjligt. Mitt behov av att släppa ut saker jag tänker på i bloggen finns inte, de smällarna får han ta. Och vet ni att det gör han gladeligen. Nu är jag hemma. Jag och Erik pratar kanske varannan dag. Annars smsar vi. Och då får jag inte ut det jag tänker på. Därför, kära vänner, bloggar jag!

Ojoj, vad jag låter needy. Och det är jag ju också. Så pass needy att jag tyckte det var värt att boka en tidigare biljett ner till älsklingen. Från årsskiftet slipper Ösmo mig. Eller så saknar Ösmo mig. Vi tyckte båda att detta var ett bra beslut. Det blir nu nästan 7 hela dagar hos Erik. Magiskt!

<3

Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, vad fint att ni är så kära! Njut!!

Postat av: Therése

tack! =)

2010-12-26 @ 01:33:16
URL: http://regnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback