Make the yuletide gay!

Jahaja. Juuulen är hääär! Imorrn är det julafton. Jag har inte nå särskilt mycket julkänsla mer än att det är kallt och jag håller till i stallet. Idag skulle jag testa rida Phillan, men de drog av snö från taken, så det blev mer social träning vid hand istället. Hon bockade ens knappt när hon fick gå på lina efter de slutat. Trött tjej!

Den 3dje beger jag mig med tåg västerut. Jag har funderat en del på hur det ska gå det där. Hoppas verkligen de får ordning på alla rälsbrott, strömavbrott, vagnproblem och växelfel innan det är dags. Man borde kanske ha bokat en dag tidigare bara för att vara säker på att få vara där några dagar.

Som vanligt är det jag som är mest behövande. Men det gör inget. Jag längtar lagom! Åh, fast som jag längtar efter honom!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback