At thy shrine, child divine.

Då var sakerna ihopskrapade och nerstoppade i ryggsäcken. Den jag tänkte bo i närmsta veckan. Eller nej. Den som är min tillfälliga garderob nästa vecka. Jag ska ju faktiskt BO hos en mysig familj!
Det känns lite konstigt att inte fira nyår i Ösmo eller sthlm. Förra året var jag hos jojjo och jonte, året innan det var jag nog hemma... Jag tror att jag har firat nyår nånannanstans än hemma bara 3 gånger i mitt liv.
Kanske är det också så att verksamhetsberättelsen 2010 inte blir av. Efetrsom min kväll kommer att spenderas på ett tåg och sedan hos Erik. Ni får leva med det;) Jag säger så mycket som att jag INTE har bytt hårfärg i år. Den ni!

Philly och jag hoppade över bommar och travade cavaletti idag också! Sån duktig häst. Var en tvååring i ridhuset samtidigt som var lite mer bånglig, men det berörde henne knappt. Jag kan knappt tänka mig att det var andra gången över bommar med ryttare för henne, hon betedde sig som om det var vardagsmat. Kul!

Ikväll ska vi spela bingolotto, haha! Det var väl ändå hundra år sen sist. Jag gjorde det senast med mormor. Och mamma och pappa var inte här, vilket betyder att hon barnvaktade mig. FÖRSTÅ hur länge sen det är! haha!

<3

Kommentarer
Postat av: jenny.

Ja, det låter som en kickin' idé. Jag lånar hem liten blixtar från skolan. Jag ska undersöka lite och gräva fram lite idéer! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback