Wherever you go I will follow.

Trött. Tror jag firar eftermiddagsledighet med en tupplur på soffan. Trots att sommarklänningen är på. För sommarvädret är lite smågrått. Men jag klagar inte. Jag trivs i det här vädret faktiskt! Hörde ni rätt? LAGOM! Jag är lagom temperatur. Halleluja, det händer typ aldrig.

Fler saker angående Ica:
1, Lägg inte pengar på bandet.
2, Kommunicera! Vill du lägga i två kronor, prova säg det!
3, Cigarettkort goes framför mig och INTE på bandet.
4, Ha med dig pengar.
5, Svara på tilltal.
6, Posten är fortfarande runt hörnet
7, Jag har kö. Skulle du kunna testa höra med nån i butiken vart krimskramset du söker står?
8, Tack det var VÄLDIGT snällt att du gav mig kvittot. Vad jag ska göra med det? Spara och rama in? Självklart! Eftersom du var så SNÄLL och GAV mig det...

m m...

<3

Kommentarer
Postat av: Alina

Hahahaha "ha med dig pengar". Är det många kunder som glömmer det?



Men jag känner igen mig i resten av skiten. Satt i kassan på Ica fyra somrar tror jag. Blö!

Postat av: anna

haha ja man kan ju lungt säga att man slutar aldrig och förvånads. som kunder som vill använda kupongen från typ synoptik hos oss. man ba ee nej det går inte och dom typ bara kollar på en som om man va dum i huvudet:)

2010-08-05 @ 19:03:16
URL: http://carlsson.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback