Wait a minute.

Jag bloggar för att tiden ska gå lite fortare. Av fyra andledningar egentligen.

1, Jag är så sjukt hungrig och önskar inget hellre än lite mat i magen.

2, Fast hellre önskar jag att Camilla var här. Och det är hon snart! Om bara tågen kunde sluta krångla!

3, Och om lite mindre än två veckor (läs: snälla tiden, gå fort!) så får jag träffa Mariah igen!

4, Och efter jag har fått träffa henne i nästan precis ett dygn bär färden vidare till Erik.

Detta mina vänner, är anledningar nog att vilja att tiden ska gå fortare! Blogg, blogg, på datorn där, säg vem som otåligast i landet är?

<3

Kommentarer
Postat av: ev

Att träffa Evelina då, vilken placering har det?!

(Äsch, jag vet ju att jag håller första klass så att du inte ens behöver ha med mig... ehehehe)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback