Sometimes an empty building needs some dynamite.

Idag stod det i ett sms att han är lika kär nu som då. Låter som det var längesen vi träffades. Det var det inte. Jag är glad ändå. Innan nolleP är över så kommer vi ha lyckats fira 3 månader! Fira och fira:P Kanske mysa med en film och varm choklad. (Ja, jag älskar att planera saker)

Idag har jag klickat hem tre böcker till digitala fotokursen! Åh, vad jag längtar! Och varför är inte musiksidan på skolan lika uppstyrd och bra som media-delen? Jag önskar ibland jag gick media. Bara för att det då skulle kännas som jag gick högskola. Jag förväntar mig inget annat än totalt kaos när terminen startar.

Fotokursen kommer i alla fall gå tisdagkvällar för mig, vilket är bra, för alternativet var onsdagkvällar och vi vet ju att då rider jag och si, de går inte för sig att ändra på det inte! Har även sett kursplanen. Uppgifter som porträttfoto och bildserier och redigering och utställning finns på schemat. Sån himla tur att jag i sommar funderat och skrivit ner alla idéer jag fått. Jag är uppe i fem olika idéer nu, med fem olika modeller plus mig själv i ett av dom=) Så himla kul!
Om just du skulle vilja bli fotad, så hör gärna av dig! Piteåtrakten that is. Ösmotrakten får vi ta i vinter och London om det blir aktuellt nån annan gång.

Digitalt foto gör mig väldigt osugen på LUA. Men vad gör väl det? Jag ska först och främst se till att överleva året! Ska bli kul!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback