I'm in the corner, watching you kiss her.

Ja. Jag hade nåt att tillägga på listan. Hmm... Just ja!

9, Ja, max en gång per hushåll. Nej, jag kan inte göra nåt åt det. Vill du ha den ändå? Inte? Nej.. Jag trodde inte det heller...

10, Ja, DU har all tid i världen ja. Men kunden bakom dig ser lite småstressad ut...

11, Nej, vi har inte Right röda korta hårdpack. Vi har långa eller mjukpack. (Svaret: Jo, det har ni!) Nej... Det har vi inte..

12, "Det är fel på mitt ciggkort!" "Vänd det och så långsidan in." "såhär?" "Nej, långsidan.. såja." (Kund bakom: "Ja, klarar man inte få ut ciggen borde man inte röka")

Jag åker till Kolmården imorrn. Tjipp och gonatt!:D

<3

Kommentarer
Postat av: anna

haha eller jag viste att jag hade en kupong här nån stans där jag fick 3kr rabatt om jag köper två kaffe... men vart är den nån stans.. jag vet att jag la ner den innan jag gick eller vänta den kanske ligger kvar på köksbordet???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback