Don't tell me, it's not worth trying for.

Alldeles nyss höll jag på att skapa en hemsida. Sen tänkte jag till och insåg att det hade funkat ungefär lika dåligt som att lova att uppdatera bloggen varje dag. Vad ska jag med en hemsida till? Nej, precis.

Just nu sitter jag och tänker på de fem återstående jobbdagarna. De ska gå fort. Och sen ska jag träffa Mariah! Som jag längtar! Och sen ska jag vidare uppåt. Styra upp mitt liv däruppe! Det blir nog toppen!:D

Nu ska jag nog sova lite tror jag. Och jag förstår egentligen inte heller varför jag har en blogg. Hade ju faktiskt varit mer värt om jag bloggade för skolan, men deras sida pallar jag inte med. Nej, precis.

<3

Kommentarer
Postat av: jenny.

haaum... jag tror det. med upp och ner skadar aldrig världen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback