Anyway you want it, that's the way you need it!

Jag har funderat på en sak. Om man blir dissad. Borde man då också dissa tillbaka? Eller borde man se det som en uppmaning att ta kontakt igen? Kanske behöver personen ifråga mer uppmärksamhet och bara testar en? Eller så vill den faktiskt att man ska avvakta. Och hålla sig undan. Förmodligen beror det hela på hur man själv betett sig den senaste tiden. Jag väljer att se det så. Mina handlingar avspeglar sig i hur folk behandlar mig.
Jag gör nog en hel del fel. Eller jag ångrar mig. Jag GÖR en hel del fel. Och jag försöker bli en bättre människa. Men tro inte att jag otycker om dig bara för att jag inte hör av mig. Jag hör av mig ibland.

Äsch. Jag ids inte skriva sånt här. Ni läser väl ändå inte? Jo, jag vet ju att Ni gör det Ers Majestät. Men de andra;)


Soon my loves!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback