Sooner or later.

Nej, jag var inte så sugen på den här dagen. Nej. Skit. Fast morgonen har varit riktigt bra. Det är fint. Allt som hänt, eller snarare inte hänt tär bara på mig. Så SKIT SAMMA. Nu är det nog. Nu är jag hemmasingel Maria som städar, tvättar och bakar. Bra, fint. Slut.

Jag glömde för övrigt tvätten i maskinen imorse. Så nu har jag massa blöt tvätt som hänger runt om i min halvstädade lägenhet. Mat fixad för veckan iaf och ikväll ska jag väl baka kanske. Imorrn hoppas jag kunna bjuda över folk. Kanske. Annars blir det senare.


Foto:
Jenny Hortlund

Snygg, sexig, singel. Eller hur är det?

<3

Kommentarer
Postat av: ZarahL

Gillar denna bild skarpt.

HOTTIEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! :)

2010-04-29 @ 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback