Mystic Charms.

Jag har aldrig riktigt fattat verför man måste logga in 2 ggr på blogg.se... nån som vet?

Aja. Vi får la se om det här med att uppdatera bloggen kan bli nåt mer seriöst eller inte. Verkar som mina nyfunna vänner tycker att den bara handlar om stallet:P Jag ska ändra lite på det.

Igår red jag. Det är så sjukt skumt upplägg på lektionerna. Vi rider i inte fram nåt och sen blir det som övning i 40 min. Jag blir lite less. Jag vill känns på hästen lite innan. Om så bara 10 min. Lite gettoknowtime. Aja, jag ger d några veckor till. Kanske blir bra.

Idag har jag varit ner på stan en sväng och sedan lektion. Ska skita i att sälja de där häftena. Det går faktiskt inte. Det är HELT omöjligt att få folk att köpa dom. Jag förstår dom.- Vem vil ha liksom.

Nu ska jag öva!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: ZarahLinnea

BÖRJAT BLOGGA!!!!???

HURRA!!!!

:D

2009-09-19 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback