Spendin' way too long checkin' my tounge in the mirror...

Så är det nog ibland. Man tittar så länge på en sak att allt blir förvrängt och man till slut måste titta från ett annat håll så man ser överhuvudtaget. Eller nån annan måste kanske titta. Eller man måste sluta titta helt. Jag har vänner som tittar och ser och säger och det är upplyftande. Speciellt nu.

Snart är det slut här i alla fall. Vi hade spelning i Byske idag. Det var svinkallt och knappt en människa där. Men mys och så hela dagen med sjunga och så vidare. I had fun you guys. Nu efteråt så har jag suttit och kollat på frizon.nu. Och på psalmtoppen och på sommarkrysset. Jimmie spelar i år också verkar det som=). Jason Mraz var där idag. Han är bra och jag hade velat se honom i kungsan i förrgår på rix. Hörde på radio den versionen. Galet bra I'm tellin' you. Han körde ju I'm yours på sommakrysset också. Kul eftersom vi körde den i nynäs:P

Fil och müsli. Jag kommer föräta mig på det. Men det är gott. Gott. Imorse var det mjölk och müsli. Inte alls lika gott. Jag känner mig inte duktig för jag har ätit massa chips också:P Men sak samma. Det känns mest. Och det är iofs det jobbiga. Imorrn är det söndag. Vad göra då tro?

Förövrigt ligger jag på 108 nu. Vem trodde det? Jag hade hittat 44 för drygt ett år sen. Fatta hur många år det här kommer ta:P JAg kommer hinna glömma innan jag är glad. Thanks för internet;).

<3

Kommentarer
Postat av: ZarahLinnea

Det var mysigt.. :) förutom att det var sååååååå kallt.. :S

2008-05-18 @ 09:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback