Me, så rådjuriskt...

Turnén är i full gång! Och jag sitter hemma=). Vi har varit i sundsvall och Alunda utanför Uppsala och idag var det fridag i stockholm. Jag åkte hem. Otroligt skönt att vara hemma. Har varit en sväng i stallet och ska träffa Jonas ikväll. Syster är här, men jag är osocial. Skulle egentligen inte sätta mig här, men jag var tvungen att svara på mejlet från musikhögskolan.

Det blev ett nej.

Annars då? I sundsvall hade vi världens härligaste gospelgig! Riktigt kul och uppeppande. Igår hade vi cafégig och jag fick småpanik innan middagen för min cafélåt "Days go by" kändes så fel. Jag är evigt tacksam att Markus, Magnus och Simon ställde upp på att tvärlära sig I'm Yours. Jag hade inte velat sjunga annars. Ugh för sånna stunder. Ska försöka hålla mig pepp nu. Frågan är vad det blir för låt i Nynäs. Känns som att I'm Yours fortfarande är närmast, men Days go by kanske är roligare? Nä. Jag litar på att det löser sig.

Igår låg vi och paratde alltför länge:P Jag på en soffa, Cb på sin höga luftmadrass och Markus i helvetesgapet mittemellan:P Och imorse, liksom igårmorse var jag överhurtig och hakade på Markus ut på joggingtur FÖRE frukost. Oh, my. Men som jag sagt så har jag startat ett nytt liv och det ska inte brytas ännu.

Nu ska jag göra nåt annat. Tvätta händerna kanske?

<3

Kommentarer
Postat av: Isac

Före frukost? Du kommer ju bara tappa massa vikt.
Ska bli kul att se er spela på tisdag sen!

2008-05-03 @ 21:28:30
Postat av: Anonym

Alunda! Där känner ju jag folk! typ i alla fall :P kände en gång i tiden :P aja, när lirar ni här? jag är dåligt informerad. eller glömsk? :S

2008-05-05 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback