I'm your pain when you can't feel...

Sitter här i datasalen. (duh?) Och skriver ett inlägg i min blogg. Så. Nu vet jag också vart jag är. Och nu kom jag på vad jag egentligen skulle göra här. Fast jag behöver min dator till det. Så jag ska skriva klart det här och sen gå upp och ta marvin istället. Snart är det dags att åka in till staden igen. That's all I do. Sen i onsdags har mina kvällar sett ut som följer:
Onsdag: Champions League-final hos Daniel.
Torsdag: Melodifestivalkval hos Daniel.
Fredag: Stan och Konsert på anderstorp med Espri.
Lördag: Melodifestival och häng hos Cissi.
Ikväll: Cellgrupp och volleyboll hos daniel.

Men nu känenr jag stressen över att fixa med det ajg ska fixa faktiskt. Måste höra med Mariah om när vi ska fara också!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback