I don't wanna wash my hands...

Idag har jag buggat med Mariah. Underbara människa! Jag borde verkligen säga mer till de jag tycker om att jag tycke om dom. Mariah iaf. Jag tycker om dig. Jag ska säga det sen också=)
Iaf. Bugg. Kul grej det där. Jag ser troligtvis ut som ett kassaskåp, men kul är det. Och jag snurrar och tittar upp och ner och haha:P Mamma, du kan ju hälsa pappa att vi måste dansa i sommar!

Annars har dagen varit skakig, men bra. Jag har varit glad. Lagom glad sådär=). Och ikväll ska jag åka till stallet. Och jag borde ta ut pengar innan dess, för nu vet jag inte alls hur månmga resor jag har kvar på kortet. Jag tror det var två sist jag åkte, men det var med norrlandskusten och de är ju lite speciella.

Igår tänkte jag skriva ett inlägg om hur odjup jag har blivit. Idag orkar jag inte det:P. Jag vill vara den som lyssnar och så alltid, men ibland blir det lite för mycket. Hoppas ingen tar illa upp. Jag kan lyssna ändå, fast jag inte säger så mycket bara.

I helgen har vi spelning i Byske med Malcolm Chambers. Oj säger jag bara vad den mannen kan sjunga. Vi har lite tjatat på honom sen Övik att vi ska få sjunga emd honom, och på lördag händer det. Jag och skrutt får varsin duett med honom, och diverse sololåtar med några mer i klassen och så nåra fina gospelbeats. Detta blir fantalutastiskt!

Undrar just vad det är för middag idag. Ska nog kolla det. Tjing!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback