He is a friend of mine!

Skrev inte jag ett inlägg tidigare idag? Eller så loggade jag bara in för att kolla kommentarer. Så var det nog. Lite småförvorrad kanske?

Idag har jag sorterat papper i säkert två timmar! Men nu sitter alla fullständiga noter från garaget och köket i en pärm som står i bokhyllan. Och i den pärmen är det total (och då menar jag TOTAL) ordning. Enda som saknas är register, men det får vi leva utan. Jag tror det blir fint så som det är också. Och om nån får för sig att dra en kopia på sweet child of mine eller I believe I can fly så säger vi stopp stopp stopp! Finns ett antal däri.

Har varit och ridit också. Gick bra. Red ponny! Wohos. Benno heter den och är en fin liten haflinger. Väldigt liten för att vara en sån. Och de i min grupp tycker han har stor rumpa. Nono I say!

Imorrn är det konsert här på skolan och sen middag och tjafs. Och rep med Malcolm. Hmm... undrar om det betyder att vi inte tänkt på att det är aktiviteter hela eftermiddagen? Jag var inte med och bestämde reptid så jag vet inte om de tänkt på det... Måste fråga nån..

Volleyboll på fredag hoppeligen. När ska jag städa? Och jag måste träna! Idag åt jag på tok för mycket sött. kladdkaka, chokladlångpannekaka (vad hette den nu igen mamma?), bulle, bulle med grädde på, tre chokladbolllar. Uscha! Mitt förhållande till mat kansek ska ändras från att sött är gott till att söt är ogott?

Jajjamensan!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback