'cause you've taken everything else...

Ett djupt inlägg? Nope. Inte idag heller. Jag känner inte för det.

Idag har varit en mulen dag. Undrar just om jag måste börja ta tag i mig själv lite till. Jag har som inget träningsschema längre. Och knappt nån styrka alls så som jag var så duktig och gjorde förut. Jag springer och cyklar på motionscykeln och leker med bollar och använder hantlar. Visst är det väl en del. Men jag måste kanske börja pressa lite mer om jag ska få ut nåt av träningen. Bättre kondis har jag iaf fått. Att cykla motionscykel är alls inte lika jobbigt längre. Men ja. Springa är fortfarande pain. Kommer väl alltid vara det I guess.

Imorrn blir det till att ta sig en sväng innan frukost tror jag. Om jag orkar upp. Imorse försov jag mig.. Andra gången inom en vecka. Inte bra. Men jag hade ju sovmorgon till 10 så det var ju lugnt. Som en filbunke. Och jag åt fil till frukost.

Imorgon har vi körrep och diverse caférep hela dagen. Spännande. Jag vill inte synas:P Men lycka till. Nästa café blir iaf spännande. Jag måste ta och planka solot till min låt. Två solon kommer jag hinna med på det caféet. Det är typ en ökning med 100%, om man inte räknar med Dare you to move som solo. Fast det var det kanske? Anyways. Jag vågar mer och mer. Inte improvisera, men lära mig och sen spela, that I can do.

Idag har vi repat fält av guld och sen klassråd och sen teori och kör. På teorin skrev jag en sommarlåt: Likt fiskmåsen flyger över havet i juni, likt snön fallr tyst över norrland i maj, lika säkert kommer sommarn... osv:P Jag minns inte riktigt. Den blir lite spännande:P Kanske ska spela in den? Måste ju börja samla till en skiva nu:P

Håller på med en kiva med diverse bra låtar. Träningslåtar och annat. Men hur mycket ryms det egentligen på en skiva? typ för mycket... Oh, well. Ska fiksa det där nån dag.

Ursäkta meningslösheten.

<3

Kommentarer
Postat av: Isac

Det ryms 80 minuter! :P

2008-05-19 @ 22:02:51
Postat av: Lina fucking jävla TUSS!!

Det är roligt att läsa icke djupa inlägg också måste jag säga! :D

Postat av: ZarahLinnea

Kraaaam...

2008-05-20 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback