But things don't always turn out that way...

Det är spännande. Och jag hade gärna fått ut mer av turnén på andra plan än jag fick. Men vissa delar gick toppen. Och jag fick ut otroligt mycket egentligen. Och jag blir ju starkare av det här också=)

Idag var vi på stan och åt glass. Jag köpte färg till håret och tomater. Och en sax. Hädanefter får alla frivilliga som vill offra lite hår för att jag ska få lära mig klippa hår gärna ställa upp som försökskaniner. Jag tar inte betalt. Än;)

Gotthard på sista caféet? Hur låter det? Jag vet att jag lovat toto, men det blir för svårt utan kompet. Och jag har hittat en skitbra låt. Fast det finns så många bra ju. Men ja. Kanske helt akustiskt. Inte blanda in fler än man behöver. Hade varit hur kul som helst att blanda in hela klassen, men det torr jag inte går med tanke på hur ofta alla är i skolan samtidigt.

Nej. Snart borde Johanna smsa. Jag kanske ska städa undan så hon får plats i mitt rum. Så vi kan prata litegranna. Vore fint.

Gonatt

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback