You say, get back to yesterday...

Hur kommer det sig att man är som mest kreativ när man är på dåligt humör?:P I alla fall. Jag är inte lika förkyld längre. Jag tror åtminstone att febern är borta idag. Två dagar med feber. Kan vara nåt sorts nytt personligt rekord efter ettan räknat. Och inte en enda ipren har jag knaprat heller. Det enda jag knarkar är mina järntabletter. Jag måstemåste komma ihåg att hämta nya när jag kommer upp till skeå igen. Kanske ska stjäla pappas ändå, just in case?

Igår var det påskmiddag hos systra mi. Det var bra och gott, men jag var galet osocial. Förlåt. Jag skyller på att jag är sjuk. Sen löste jag min nästa vecka också och planeringen verkar falla på plats. Ringde Anita som sa att hon kunde rida. Smsade Ida som svarade att hon visste vem Anita var och att det gick bra. Ringde Matilda för att försöka avstyra stilbedömningstjosanet på måndag, lyckades. Jag ville hemskt gärna hjälpa till, men mamma och jag tänkte åka in till stan och jag måste träffa Kajsa och så, så det funkade inte helt bra på måndag just.
Lekte med Alfie på kvällen vilket var mucho trevligto! Hon är en fin tjej hon! Pratade om ditten och datten och jag var febrig och snorig. Åkte sen hem, såg singalong, sov nästan 12 timmar inatt igen. Igår natt sov jag sammanlagt ca 14 timmar:P. Jag hade tänkt att bli frisk tror jag. Innan tisdag iaf!
På tisdag far jag till Mariah<3. Misses you! Ska nästan bli skönt att inte planera massa saker härhemma för nästa vecka. Bara isak idag, mamma, stan och kajsa på måndag, bussresa tisdag, sen sundsvall tills fredag, bussresa. Och så ska jag väl äta och sånt emellan också:P

Nu ska jag kolla att tågen går, klä på mig och fräscha upp mig och fara till newnose. Får se hur mycket jag orkar idag. Ugh för sjuklighet.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback