Wish I could recklessly love, like I'm longing to.

Chocken har lagt sig. Jag har kommit hem och hunnit massor. Bl a, planerat upp hela veckan och upptäckt att jag uppfunnit ett användbart och snyggt ord:P Viffig!

Jag har valt cafélåt också. Men ångrat mig och så. Och JAG VET INTE VAD JAG VILL!! GAH! Sista caféet och jag vill att det ska bli skitbra, men kommer det det? Nä. Jag borde välja en lugnare låt som jag kan klara helt säkert... Eller en med mer melodi, som jag tycker massor om! Men vad väljer jag? Blindside-All of us. Jag valde inte helt själv, det ska ajg erkänna. Kajsa tyckte så och Mia tyckte den av de tre jag skickade till henne. Ingen robynlåt. Inte den här gången heller. Vad är det för fel på mig?:P

Anyways, nästa vecka planerad. <3

Kommentarer
Postat av: amna

robyn! åh, låten "With every heartbeat" är superbra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback