What day is it?

nu har jag faktiskt valt cafélåt och det känns rätt bra. Jag kanske inte ens ångrar mig nu. Yey.

Jag borde egntligen gå och såva så jag inte gör samma sak imorrn som idag. Jag vaknade vid kvart i ett! Haha:P Det är ju ett skämt. Jag hade sovit mer än 12 timmar. Det var iofs perfekt, för annars hade jag inte orkat. Inte för att jag gjort mycket, men för att jag gjort mycket den här veckan. Ridit, varit i skolan och i handen och i stan och hos Jonas och träffat Bodil, och ätit och varit på fasching med Isak. Idag har jag gjort en massa grejer på datorn. Typ valt låt och kollat på övningsproven. Det kommer skita sig på ackordsdelen på teoriprovet. Och jag har det provet på måndag. Yey... Fast vad gör det om det skiter sig? Nä, precis.

Just nyss såg jag att jag stavat sova med "å"! Hahaha:P Jag är nog lite trött trots allt. Brevid mig ligger min attgöralista för imorrn. Gå till Ica, mormor och syster, rida, ringa Jenny och öva gitarr. Sen tänkte jag evetuellt, om det finns tid gå till simhallen och simma nån timme också. Var så längesen och så hade jag ju den där läskiga drömmen om att min balans var helt lost. Måste nästan kolla att det inte stämmer. Jag måste nog göra en tidsplan för imorrn känner jag. Måste åka 19-tåget in till stan. 21.00 går bussen upp till Norrland igen.

Ska bli skönt att komma tillbaka. Fast jag har väldigt kul härhemma så är det lite mycket att hinna på en vecka. Det blir inte semester:P. Mamma tyckte jag skulle stanna härhemma. Och göra vad frågade jag. "Och äta" svarade hon:P.

Nu ska jag sova. Med O.

<3

Kommentarer
Postat av: Zarah

Blogga blogga blogga blogga... 8)

2008-03-14 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback