Surrounds me now...

Hästens dag var det idag. Det gick bra. Faran var snäll. Men han är fortfarande halt. Oh, well, snart bete och då blir han frisk=). Har ridit Nathalie idag också. Hjälp så pigg hon var, men det var kul! Red runt järnvägarna med Sofie och Gazini. Har precis ätit lunch och klockan är nu fyra:P Jag sa ju det.

Pappa skaffade en skarvare till nätverkskablarna. Så nu har jag kopplat ihop två löjligt långa nätverkskablar och sitter och surfar på rummet. Tjihoo! Detta får dock inte leda till "missbruk". Altså sena nätter osv. Och sen får jag ju inte vänja mig nu... Ska ju tillbaks till solgården i höst...

Fussboll ikväll. Hejja sveriget!

Note to self: Rita Farao vid vattenpöl.

<3

Kommentarer
Postat av: Julle

Men då kan du skaffa dig nån till skarvsladd nä vi börjar igen, så kan du ju sitta på rummet då också ;) Kan ju sitta till sent på natten på helgerna iaf :P



Och som svar på vad jag vill suga så är det ju Mariah ;) (Hoppas att det inte leder till missförstånd om nån annan ser det här nu... men det är lite för internt tror jag...) Men du vet först suga, sen sex och på det lite paj :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback