Some people live just for the fame.

Nu har jag bokat biljetten till Svall. Blir imorgon. Har ändå inget vettigt för mig imorrn. och nu lovar jag att det blir toppväder här och man kan steka heeela dagen. Skit samma, jag ska norrut.

Idag var mamma och jag in till Handen och shoppade lite. En klänning, en sjal, ett linne och en sporttopp. Jag borde inte få handla massa saker. så onödigt. Men aa, klänningen behöver jag faktiskt till bröllopet, linnet var skitsnyggt och det är skitbra när jag tränar (ja, det finns billigare alternativ), sporttopp är bra (och snyggt) även om man knappt har något under den och sjalen är den allra första jag köpt:P.

Jag nyser för mycket. uscha ugh.


<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

grattis till schalköpet:) hur ser den ut?

Postat av: Maria

Tack! Den är ljust gul och vit stor rutig!==)

2008-06-27 @ 14:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback