Savey?

Ojoj, vad jag är trött. Imorgon blire sovmorgon tills jag vaknar. Vill ju vara en trevlig prick nästa vecka när jag farar upp till skeå:D.

Idag har jag cyklat en hel del. 3,6 mil med andra ord. Ca i alla fall. Ut till Bergholmen och tillbaka. Och jag skojjar inte när jag skriver att det var MOTVIND hela vägen dit. Gosh.. Men! Det är bara extra träning som någon så fint skulle säga om man nämnde det. Jag försökte tänka på det.

Igår red jag Faran och Smokey till betet. Faran var riktigt lycklig över att komma ut som vildhäst. Sötast i världen är han<3. Imorrn ska jag susa förbi om jag orka. Kanske ta med en morot och se om han går att få klappa.:P haha lycka till säger jag bara.

Imorgon ska ajg rida Nathalie. Hoppeligen ut med Sandra. Det blir skoj! Måste ta och bestämma när jag ska fara till skeå och kanske boka biljett till Svall (alla dessa förkortningar!). Idag (för att göra dig stolt Cess) så sa jag: "Vad säg du?". Norrland:P

Nu ska jag ta mig en macka och kolla på slutet på tjock och lat (se: chocolat). Ha det fint så ses vi närmre jul!

/Clauss (Det bara kom:P)

<3

Kommentarer
Postat av: Julle

vad duktig du är :)

Postat av: Cec

Duktit, du lär de!

2008-06-21 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback